نقد و بررسی لوازم خانگی

بررسی و نقد دقیق لوازم خانگی و آشپزخانه

نقد و بررسی لوازم خانگی

بررسی و نقد دقیق لوازم خانگی و آشپزخانه

معرفی کلی کولرگازی 30000 اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال یکی از تولیدات شرکت اجنرال است . دنیای امروز پشرفت های زیادی در زمینه علم و تکنولوژی را تجربه کرده است . پیشرفت علم در همه جنبه های زندگی بشر نفوذ کرده است انجام امور را راحتتر کرده است با رسوخ این فناوری ها امور روزمره را ساده تر کرده است . با گرم شده هوا و با وجود تغییرات جوی که باعث هرچه گرمتر شدن هوا می شود وسایل خنک کننده وجودشان در خانه و محیط کار ضروری می نماید که با پیشرفت علم وسایلی برای رفع این نیاز بشر ساخته شده است . قبلا با استفاده از انواع پنکه های سقفی یا زمینی محیط را خنک می کردند که دیگر امروز کمتر از این وسایل استفاده می شود و جای خود را به سیستم های تهویه و کولرگازی ها داده اند . در زمینه ساخت کولرگازی شرکت های زیادی به فعالیت مشغول هستند که هرکدام به ساخت نوع های گوناگون کولرگازی مشغولند ازمیان انها باید به شرکت اجنرال اشاره کرد که دارای سابقه نسبتا طولانی در این زمینه است و تجربه زیادی در ساخت امواع کولر گازی دارد. با توجه به تجربه بالا  وکیفیت کولرگازی های تولیدی اش دارای طرفداران بسیار زیادی است و برند اجنرال در خاورمیانه و بخصوص ایران برندی محبوب و شناخته شده است .یکی از بهترین تولیدات برند اجنرال کولرگازی اینورتر 3000 است که در بازار هم موفقیت زیادی به دست آورده است .

کولرگازی 30000 اینورتر اجنرال درای توان BTU30000 است و توانایی خنک سازی یک فضا تا مساحت 85 متر تا 100 متر را دارا می باشد این کولرگازی می تواند برای  فضا های بزرگ و سالن های همایش بسیار مناسب باشد و  تهویه را به صورت کامل در انها انجام دهد . کولرگازی اینورتر 30000 درای قابلیت سرمایشی و گرمایشی است یعنی شما با خرید این کولر گازی اجنرال از خرید یک وسیله گرمایشی راحت می شود و این وسیله خود به تنهایی جوابگوی هر دو نیاز شما خواهد بود و هم در تابستان و هم زمستان می توانید از آن استفاده کنید . در موتور کولرگازی 30000 یک برد دی سی اینورتر قرار داده شده است تا مصرف کولر گازی کم تر و متعادل تر شود . گاز مبرد استفاده شده در کولر 30000 گاز مبرد R410aاست و این گاز تاثیر قابل توجهی در سرمایش کولرداشته و ان را بهبود بخشیده است تا سرمای با کیفیت تری را در محیط پخش کند و با مدت زمان کارکرد کمتر میزان هوای خنک بیشتر را برای شما تولید کند.

کولرگازی 30000 اجنرال

کولرگازی اینورتر 30000 اجنرال با برد دی سی اینورتر

کولرگازی اجنرال 30000 دارای برد دی سی اینورتر است . شاید شما هم شندیده باشد که کولرگازی های قدیمی دارای مصرف برق بالایی هستند و هزینه های زیادی را روی دست کاربران ان می گذارند دلیل عمده این امر این است که این کولرکازی در طول هر ساعت کار سه بار روشن وخاموش می شد و این کار یعنی کولرگازی در یک ساعت سه بار به جریان راه انداز واستارت اولیه نیاز داشت و چون در این کولرگازی ها برای استارت و جریان راه انداز به ولتاژ بیشتری نیاز داشتند و میزان برق به مراتب بالاتری را از موتور می کشید و همین تکرار جریان باعث مصرف زیادتر می شد . موتور این کولر ها دور ثابت بود یعنی به محض تغییر دما کولرگازی روشن می شد ودوباره با رسیدن به دمای مورد نظر خاموش میشد .

کولرگازی 30000 اینورتر اجنرال با استفاده از برد دی سی اینورتری که در بالای موتور کار گذاشته شده دور موتمر را تغییر می دهد یعنی کولرگازی با رسید به دما مورد نظر به طور کامل خاموش نمی شود بلکه دور موتور پایین می آید و کمپرسور همچنان با دور پایین تر به کار خود ادامه می دهد اما از شدت کار خود کم می کند که همین کار باعث کاهش مصرف برق می شود البته مهندسان در موتور کولر گازی اینورتر 30000 اجنرال تغییرات زیادی ایجاد نموده اند که این موتور به راحتی بتواند با دور پایین تر به کار خود ادامه دهد . البته برد دی سی اینورتر جریان برق ورودی به موتور را کنترل می کند و برق را با ولتاز مناسب تر به موتور می فرسد و نقش یک محافظ قوی را برای کولر گازی نیز بازی می کند که کولر را در برابر جریانات ناگهانی محافظت می کند .

کولرگازی اینورتر 30000

 کولرگازی 30000 اینورتر اجنرال دارای گاز مبرد R410a

کولرگازی اینورتر 30000 دارای گاز مبرد R410a می باشد . در هر کولر گازی بسته نوع موتور و محل استفاده از یک نوع گاز مبرد استفاده می شود که نوع گاز استفاده شده تاثیر به سزای در میزان سرما دهی کولرگازی ایفا می کند کیفیت سرمادهی را هم تعیین می کند. در کولرگازی های قدیمی از گاز R22 استفاده می شد این دارای نقطه جوش پایینی بود و در دما پایین تر به جوش می آمد و این مورد باعث مشکلاتی برای کولر می شد که کولر با مدت زمان کار کمتری به دما جوش گاز نزدیک شود و حالت ایستایی به خود بگیرد همچنیین این گاز باعث وارد شدن ضرباتی به محیط زیست می شد که همین امر باعث کم شدن استفاده از این گاز در مبرد کولرگازی ها می شد .

در کولر گازی 30000 اینورتر اجنرال به جای این گاز از گاز مبرد R410a استفاده می ود که نسبت به R22 دارای مزایایی زیادی است . گاز 410 دارای نقطه جوش بالتری است و دیر تر به جوش می آید که همین باعث افزایش مدت زمان کارکرد کولر می شود همچنین سرمای تولیدی این گاز درای کیفیت بالاتری است و سوز بیشتری دارد و می تواند محیط بیشتری را در مدت زمان کمتری خنک کند و تهویه را در آن انجام دهد . این گاز برای محیط زیست هیچ گونه ضرری ندارد و حتی به عنوان گازی دوستدار محیط شناخته می شود و هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد.

کولر گازی اجنرال اینورتر 30000

کولرگازی اجنرال 30000 اینورتر دارای قابلیت سرمایش سریع

کولرگازی اجنرال 30000 دارای قابلیت فست کول می باشد که این ویژگی می تواند بسیار مهم باشد و دارای کارایی های زیادی است . این ویژگی باعث می شود که محیط مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن خنک شود . این قابلیت زمانی برای شما بیشتر اهمیت پیدا می کند که خسته و کوفته از سرکار برگردید و در خانه نیز با گرمای هوای روبرو شوید که خستگی شما را دو برابر می کند اما اگر شما از اسپیلت 30000 اجنرال استفاده کنید با رسیدن به خانه کافی است که کولر گازی را را روشن کنید و قابلیت سرمایش سریع را فعال کنید از هوای خنک و تهویه ای سالم لذت ببرید . در این حالت کوار گازی در همان لحظات اولیه و با استارت موتور با سرعت هرجه تمام تر شروع به فعالیت می کند و سریع هوای خنک را به داخل فضا می فرستد. این قابلیت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد چون دیگر برای خنک کردن خانه به زمان زیادی نیاز نیست .

کولرگازی اجنرال 30000 اینورتر

کولر گازی اجنرال اینورتر 30000 با پرتاب باد عالی

کولرگازی اجنرال 30 هزار اینورتر دارای پرتاب باد 25 متر است . میزان توانایی پرتاب باد کولر گازی ها با هم متفاوت است و معمولا عوامل زیادی در این توانایی پرتاب باد تاثیر دارند که یکی از آنها میزان قدرت موتور و دیگر نوع موتور کولر گازی است . موتور های روتاری معمولا درای توانیی پرتاب باد خوبی هستند و این کولرگازی نیز از موتور روتاری بهره می گیرد . کولر 30000 اجنرال باد را تا 25 متر به نحوی عالی پخش می کند و شما با قرار گیری در این فاصله جریان هوای سرد و خنک را به ارامی حس خواهید کرد و جریان هوا را در اطراف خود متوجه خواهید شد . این جریان هوای سرد باد مانند نخواهد بودکه شما را اذیت کند و باعث خشکی پوست شود بلکه هوای سرد به صورت یک نواخت در کل محیط جریان خواهد داشت . البته ناگفته نماند که تمیز بودن فیلتر های هوا تاثیر به سزایی دراین جریان دارد و شما باید به صورت دوره ای این فیلتر ها را تمیز کنید و سرویس دوره ای انها را به صورت کامل انجام دهید .

کولرگازی 30000 اینورتر اجنرال

کولرگازی اینورتر اجنرال 30000 با رادیات طلایی

کولرگازی اجنرال 30000  دارای رادیات های طلایی است . در هر کولر از یک نوع رادیات برای موتور استفاده می شود که نوع و جنس این رادیات ها در هر برندی با هم فرق دارد و معمولا هر شرکت از یک نوع متفاوت هستند و بسته به تجربه و تکنولوژی خود از یک نوع استفاده میکنند . شرکت اجنرال قبلا در رادیات های از یک جنس عادی استفاده می کرد که میزان جوابگویی کولر را نیز پایین اورده بود اما در مدل های جدید از رادیات های طلایی فشرده استفاده می کنند که این رادیات ها هم توانیی کولر را بالا تر برده است و هم دیگر رادیات ها دچار زنگ زدگی نمی شود .رادیات در سرمایش اسپیلت نقش اساسی را بازی می کند زیرا رادیاتها گرما را از موتور می گیرند و آن را خنک می کنند و هر چه رادیات در انجام این وظیفه تواناتر باشد موتور کولر گازی زودتر سرد می شود . رادیات های طلایی به دلیل پوشش ویژه ای که دارند در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم تر می باشد و دچار زنگ زدگی نمی شود چون زنگ زدن رادیات ها باعث کاهش راندمان کولر گازی می شود به همین دلیل شرکت اجنرال توجه ویژه ای به نوع و ساخت رادیات ها دارد توانسته چندین گام جلوتر از سایر برند ها باشد .

کولر گازی اجنرال اینورتر 30000

کولرگازی اینورتر 30000 اجنرال با فیلتر های سلامتی

کولرگازی اجنرال 30000 دارای فیلتر های دوگانه و انتی باکتریال می باشد . یکی از مهمترین مشخصه های کولر گازی ها وجود فیلتر های سلامتی است چون هوای سالم یکی از معیار های مورد نظر کاربران است. همواره هوای اطراف ما دارای انواع یون ها  و ذرات گرد غبار  و چه بسا میکرب ها است و همه می دانیم که بخشی مهمی از بیماری ها از راه تنفس انتقال می یابد و کودکان و سالخوردگان معمولا بیشتر در معرض این بیماری ها هستند . شرکت اجنرال سعی کرده  است تا با قرار دادن انواع فیلتر ها هوای سالم تر را برای شما فراهم کند . کولر 30000 اجنرال  با وجود فیلتر های سلامتی هوای پاک را ایجاد می کند و خیال شما رااز این بابت راحت می کند و شما می توانید مطمئن باشد که کودکانتان یا افراد مسن در محیط خانه هوای سالم را تنفس می کنند. این فیلتر ها الودگی ها را به خود جذب می کنند و یون های خنثی را به خود می گیرند تا مشکلات تنفسی را ایجاد نکنند .

کولر گازی 30000 اینورتر اجنرال

محصولات مشابه