نقد و بررسی لوازم خانگی

بررسی و نقد دقیق لوازم خانگی و آشپزخانه

نقد و بررسی لوازم خانگی

بررسی و نقد دقیق لوازم خانگی و آشپزخانه

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹
فروردين

توضیحات مختصر کولرگازی 24000 اجنرال

کولرگازی 24000 اجنرال یکی از تولید ات شرکت ژاپنی اجنرال است . با پیشرفت علم تکنولوژی در همه ی جنبه های زندگی انسان ها رسوخ کرده وباعث آسایش و رفاه بیشتر شده است با پیشرفت علم انجام کارها با شیوه ای راحت تر و کم درد سرتر ممکن شدهاست . پیشرفت علم سبب شده که روز به روز بر وسایلی که به کمک انمسانه می ایند افزوده شود . با افزایش دما جو زمین و وجود گرمای رو به افزایش تابستانها وجود یک سیستم تهویه و سرمایشی ضروری است که با کمک تکنولوژی و پیشرفت علم وسایلی نیز برای رفع این نیاز انسانها اختراع شده است . یکی از این وسایل کولرگازی است که با تهویه و خنک سازی محیط زندگی شرایطی ایده ال تر را برای ما فراهم می کند . با ساخت و عضه اولین کولرگازی ها شرکت های زیادی اقدام به ساخت و تولید آن کردند. شرکت اجنرال از پیشگامان این صنعت می باشد که تجربه زیادی در ساخت این سیستم ها دارد . کولرهای تولیدی اجنرال درای طرفداران بسیار زیادی است .

کولرگازی 2400 اجنرال یکی از بهترین تولیدات شرکت اجنرال است که دارای کیفیت بالای ساخت و فناوری های عالی در ساخت است . کولرگازی اجنرال 24000 درای موتور T3 است که توانایی کارکرد در محیط های گرم و خشک را دارد و به دلیل ویژگی های عالی موتور این کولرگازی می تواند در محیط های بسیار گرم و خشک به کار خود ادامه داده و هوای اتاق را برای آنها خنک کند و تهویه را به صورت هرچه تمام تر انجام دهد . کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال دارای کارکرد دوگانه است یعنی دارایی توانایی سرمایشی و گرمایشی است با وجود این توانایی شما می توانید از کولرگازی اجنرال هم در تابستان به عنوان یک سردکننده استفاده کنید و هم در زمستان برای ایجاد گرما در محیط استفاده کنید و یک وسیله هر دو نیازتان رفع می شود . در کولر اجنرال 24000 از گاز R410a به عنوان گاز مبرد استفاده می شود که توانایی کولر را در امر سرمایش و تهویه چند برابر می کند . در کولرگازی 24000 اینورتر اجنرال برای کاهش مصرف انرژی از یک برد دی سی اینورتر استفاده شده است که میزان مصرف برق اسپیلت را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد و هزینه های کمتری را متحمل کاربران می کند .

کولرگازی 24000 اجنرال

کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال با گاز R410a

کولرگازی اینورتر 24000 اینورتر اجنرال درای گاز مبرد R410a است .در هر کولرگازی از یک نوع گاز مبرد استفاده می شود که نوع گاز استفاده شده در کولرگازی تاثیر بسزایی در میزان سرمادهی کولر دارد . البته نوع گاز های مورد استفاده بسته به محیط مورد استفاده با هم فرق می کند و در هر نوع موتوری از یک نوع متفاوت استفاده می شود . در کولرگازی های قدیمی تر از گاز مبرد R22 استفاده می شد که این گاز برای کارکرد صحیح به فشار بال نیاز داشت و به دلیل کارکرد در این شرایط احتمال ترکیدگی موتور کولرگازی وجود داشت و همواره کاربر را به دلیل وجود احتمال این خطر نگران می کرد .گاز R22 سنگین بود و به دلیل سنگینی حجمش کارکردی راحت مثل دیگر گاز ها نداشت و به نسبت آنها میزان سرمای کمتری را در اختیار کاربران قرار می داد .

در موتور کولرگازی 24000 اینورتر اجنرال از گاز مبرد جدید R410 استفاده می شود که دارای مزایایی بسیار برای کاربران است . با استفاده از این گاز به دلیل حجم کم و سبکی که دارد کارایی کولر به مراتب بهتر می باشد و دیگر با خطر ترکیدگی در موتور مواجه نخواهیم شد . این گاز کولر 24000 را قادر می سازد تا هوای خنک بیشتر و باکیفیت تر را در مدت زمان کمتر برای شما تولید کند و تهویه ای بهتر در محیط انام دهد . گاز R410a یکی از گاز های کم ضرر برای محیط زیست می باشد و از آن به عنوان دوستدار محیط زیست یاد می شود و آثار مخربی برای محیط زیست  وانسانها وارد می شود و خیال شما را از بابت سلامت نوع گاز و اثرات آن بر روی افراد خانواده راحت می کند و می شود گفت که سالمترین نوع گاز مبرد است .

کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال

کولرگازی 24000 اینورتر اجنرال با برد دی سی اینورتر

کولرگازی 24000 اینورتر اجنرال دارای برد  دی سی اینورتر است . کولرگازی به طور متوسط درهر ساعت کارکرد خود سه بار روشن و خاموش می شوند چون این کولرگازی ها بار رسیدن به دمای تعیین شده یه حالت اتوماتیک در می آند و کولر به طور کامل خاموش می شود وبا تغییر دما کولرگازی دوباره روشن می شود و همانطور که می دانید استارت در کولرگازی میزان بالاتری از جریان برق را می کشد وباعث مصرف بالای برق  وبه تبع ان افزایش هزینه برق مصرفی بود  . این مشکلات در کولرگازی های قدیمی سبب می شد که مصرف بالاتر از انرژی داشته باشند و کاربران به دلیل این هزینه ها بیشتر ترحیح می دادند که فقط در موارد ضروری کولرگازی را روشن کنند و این سبب کم استفاده بودن کولرگازی های قدیمی می شد .

اما شرکت اجنرال برای کولرگازی های تولیدی اش از یک برد دی سی اینورتر استفاده می کند که تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق دارد و با وجود این برد دیگر کولر به صورت مداوم خاموش و روشن نمی شود . برد دی سی اینورتر کولر24000 اجنرال سبب می شود که دیگر کولر با رسیدن به دما تعیین شده خاموش نشود بلکه تنها دور موتور را کاهش می دهد و با تغییر مجدد دما کم کم دور موتور افزایش یافته و کولر گازی به دور و کارکرد عادی خود برمی گردد . با این وجود جریان استارت مداوم از بین رفته و تنها در صورت خاموشی کامل موتور کمپرسور خاموش می شود بنابراین جریان استارت حذف شده و تنها یک بار به آن نیاز دارد . برد دی سی اینورتر جریان برق ورودی را آنالیز می کند و جریانی با تناوب مساوی و کامل را به موتور می فرستد . این جریان یک دست باعث کارکرد بهتر موتور می شود و همچنین موتور از ولتازهای ناگهانی و آسیب های ناشی از ان در امان نگه می دارد .

کولرگازی 24000 اینورتر اجنرال

کولرگازی اجنرال 24000 با ویژگی فست کول

کولرگازی اجنرال 24000 داری قابلیت فست کول می باشد . شرکت اجنرال برای اسپیلت های تولید اش قابلیت های کلیدی زیادی تعریف کرده است که هرکدام از آنها کارکردی عالی را به کولر می بخشد که میزان رضایت کاربران را بیشتر می کند . یکی از این قابلیت ویژگی فست کول است که دارای اهمیت بالایی است و این کارکرد زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که خسته و کوفته از محل کار به خانه بر می گردید و گرمای هوا خستگی شما را دو برابر می کند با سیدن به خانه تنها کافی است که کولر گازی اجنرال را روشن کرده و در گوشه ای از خانه به استراحت بپردازید تا کولر محیط خانه را برای شما خنک کند . در حالت فست کول یا همان سرمایش سریع اسپیلت در لحظات اولیه شروع به کار خود با تمام توان به کار شروع می کند و از همه ی ظرفیت خود برای انجام سرمایش در کمترین زمان ممکن استفاده می کند . وجود این قابلیت باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود چون در مدت زمانی کم محیط را سرد کرده و دیگر نیازی به کارکرد طولانی کولرنیست .

کولرگازی اجنرال 24000 اینورتر

کولرگازی اجنرال اینورتر 24000 دارای 25 متر پرتاب باد

کولرگازی اجنرال اینورتر 24000 دارای پرتاب باد 25 متر است . یکی از مهمترین ویژگی و توانایی های هر کولرگازی میزان قدرت پرتاب باد و توانایی هدایت جریان هوای خنک است .میزان پرتاب باد به میزان قدرت موتور و نوع موتور بستگی دارد و هرچه قدرت موتور بالاتر باشد میزان پرتاب باد هوای کولرگازی نیز بالاتر است . در کولرگازی اینوتر 24000 اجنرال نیز به دلیل تکنولوژی این شرکت توانایی ارسال هوای خنک به صورت مستقیم تا 25 متر را دارد. منظور از پرتاب جریان باد مانندی که در تصور همه ما وجود دارد نیست بلکه کولر هوای خنک را تا این فاصله به صورت کاملا نرم و یکدست ارسال و پخش می کند و شما با قرار گرفتن در این فاصله می توانید جریانی آرام و یک دست از هوای سرد را در اطراف خود حس کنید .

کولرگازی اینورتر اجنرال 24000

کولرگازی اجنرال 24000 اینورتر  طراحی عالی و زیبا

کولرگازی اجنرال 24000 اینورتر در عین سادگی دارای طراحی زیبا و فوق العاده است . شرکت های ساخت لوازم تهویه و سرمایشی هر کدام در ساخت لوازم خود از یک سری اصول و قواعد منحصر به خودشان استفاده می کنند و بنابراین هرکدام از برند ها دارای شکل و شمایل مخصوص به خود هستند . بعد از موتور و کیفیت سرمایش طراحی و شکل ظاهری دارای اهمیت زیادی است و هر برند سعی می کند که نهایت خلاقیت را در لوازم تولیدی اش به کار گیرد . شرکت اجنرال نیز یکی از شرکت های مطرح در این زمینه است که محصولاتش درای زیبایی خاصی هستند و کولرگازی 24000 اجنرال نیز یکی از زیباترین ها می باشد که با قرار گیری در فضای خانه می تواند دکور خانه شما را عوض ونمایی زیبا بهآن ببخشد.

کولرگازی اجنرال 24000 از دو قسمت تشکیل شده است یک قسمت که شامل یونیت بیرونی است و در فضای بیرون از خانه نصب می شود این واحد دارای پوشش فلزی برای محافظت از موتور وکمپرسور در برابر شرایط جوی است و رنگ ان سفید کمی تیره است و اما قسمت دیگر یونیت داخلی یا همان پنل است که به دلیل قرار گرفتن در فضای داخل خانه در بحث ما دارای اهمیت زیادتری می باشد . پنل اسپیلت اجنرال 24000 دارای رنگ سفید می باشد و جنس پنل از پلاستیک فشرده است و دربرابر ضربات مقاوم است و باعث شده است تا پنل وزنی سبکتر داشته باشد و راحت تر بتوان آن را جابه جا کرد . پنل مسئول پخش هوای خنکی است که توسط کمپرسور تولید و به اپراتور منتقل می شود است و این پنل به خوبی از عهده این وظیفه بر می اید و فضا را به خوبی خنک  می کند و تهویه را به صورت کامل انجام می دهد .

کولرگازی اجنرال 24000

کولرگازی اینورتر اجنرال 24000 کم صدا  و بی مزاحمت

کولرگازی اینورتر اجنرال 24000 بسیار بی صدا می باشد و هیچگونه مزاحمتی را برای افراد اعضای خانواده فراهم نخواهد کرد و آرامش شما را برهم نخواهد زد.کولرگازی ها چون دارای دو قسمت هستند میزان صدای تولیدی شان با هم تفاوت دارد میزان صدای تولیدی کمپرسور کمی بالاتر است و کمپرسور چون در فضای بیرون از محیط قرار می گیرد صدای آن به گوش ما نخواهد رسید و آرامش محیط را برهم نخواهد زد . پنل نیز دارای میزان صدای بسیار پایینی است و چون در داخل محیط قرار می گیرد مهندسان شرکت اجنرال توجه ویژه ای به آن داشته اند و سعی کردهاند تا کمترین میزان صدا را  داشته باشد تا مخل آرامش افراد خانواده نباشد . این کولرگازی در مجموع دارای 42 دی سی بل صدا که میزان بسیار پایین است و  این کولر را در زمره اسپیلت های بی صدا قرار داده است و شما  با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید .
  • yasin baneh
۲۹
فروردين
  • yasin baneh